Rhodos…

Kom på att jag inte trivdes med min tillvaro, det känns ganska så ensamt när allt kommer omkring. Därför bokade jag en resa till Rhodos.
Lite sol, ouzo och en grekisk sallad kan säkert lätta upp min sinnesstämning…

Återstår bara att se hur pass mycket lättare det känns att vara vara ensam på Rhodos, mot här hemma.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 responses to “Rhodos…

  1. Åhh… sol och värme… inte avundsjuk alls… näähäädå… 😉

  2. Ha, jag är ju helt uppenbart grön av avund av bilden att döma…
    Glömde dessutom önska trevlig resa så det gör jag nu då… Trevlig resa! 😀

  3. TA MED MIG!!! Jag har 1½ vecka till nya jobbet börjar, jag kan lätt hänga med 😀

  4. L8–> Det var 28 grader där nere såg jag precis.. 😀

    Nini–> Då får’u rappa på lite. Planet går om två timmar 🙂

  5. ”Rub it in”… säger jag bara… 😦

  6. Fan. Jag hann inte 😦

Kommentera

