Hetta…

Tontigt varmt har nere, och ljumma och skona kvallar.

Jag bor pa ostkusten – i Faliraki, ett par mil soder om Rhodos Stad. Byn ar helt turistanpassad sa det tog inte manga timmar tills hyrbilen var inforskaffad. Orka anpassa sig!
Man vill ju se Rhodos, liksom.

Nu har jag redan hunnit runt hela on, som ar 14 mil lang och nagra mil bred. Det gjorde jag igar. Nu far jag val borja om pa nytt och upptacka den en gang till. For pa nagon beach har jag inte nagon lust att ligga och spanna mig pa. Man skulle ju knacka grekerna for gott i sa fall.

Idag har jag knatat runt i Rhodos stad, kakat moussaka och trivts i storsta allmannhet. Ska snart gora gamla stan och eventuellt ta en battur, kanske over till marknaden i Marmaris i Turkiet eller till Kos. Vi far se.

Sa mycket att gora – sa lite tid.
Maste dra.

Ciao

//S – Man

6 responses to “Hetta…

  1. Åh, blir riktigt ressugen ju!

  2. Man fick lasa lite langsamt for att fatta vad du skrev nar du inte hade prickar och ringar over bokstaverna…!

    Man får lite lust att hälsa på… är du hemma ikväll?

  3. Åh så jag också vill vara på semester! Gör något Åsa-aktigt och telepatisera så kanske jag TROR att jag är där!

    Fortsätt att ha det bra!

  4. Ninde–> Tankte dra ett par ganger till innan aret ar slut. HAKA! 🙂

    L8–> Ahaaaaaaaa! 😀

    Tina–> Jag skrev det t.o.m. extra langsamt, sa att du skulle hanga med. Ar inte hemma ikvall, tyvarr. Ar ute och klubbarsomfan. 😉

    Katta–> Jovars! 😀

    Asa–> Telepatisisirererra? Tank varmtsomfan, sa ar du nara. 😀

Kommentera

