Smiska mig…

Na, nagot Marmaris eller Kos blev det inte idag. Jag traffade istallet en polare fran England, i gamla stan. Eftersom han ar fotbollstokig sa satt vi och snackade fotboll och Henrik Larsson i nastan tre timmar. Far ta batutflykterna imorgon istallet.

Fan vad varmt det ar har!

Har kommit pa att det basta kaket ar pa hotellets egna restaurang. Det verkar vara ar familjeagt hela klabbet, sa de lagger ner lite extra krut pa’t. Det narmaste husmanskost man kan komma, faktiskt.

Your food is very nice sa jag till morsan i familjen, en tva meter bred och halv meter hog men trevlig varelse.

I Knooooow sa hon och himlade med ogonen. Sjalvsaker, eller bara dalig pa att uttrycka sig pa engelska?!

Youre food is very nice sa jag till farsan.

Yeah…. right, Ok… sa han och aterkom senare med en tolva Ouzo on the rocks. Jag kande att atminstone vi tva connectade hyffsat. Osakert med morsan…

Och jag vill gora det fullkomligt glasklart att anledningen till att jag valjer att forlagga samtliga mina kvallsmal till hotellets restaurang inte ar, jag upprepar – INTE – baf’ratt den 30-ariga dottern ser ut som ”hej kom och smiska mig hart och lange you naughty boy, you”.

Sa, nu har vi rett ut det en gang for alla.

Nu ar tanken att jag ska ut och klubbasomfan. Om jag overlever det sa ses vi imorgon igen. Da ar det tankt att jag ska fordjupa mig i den vastra kusten… besoka ytterligare ett par stenhogar… och svettas ett par liter till.

Puss!

//S – Man

Kommentera

