Brant…

Idag lyckades jag somna vid hotellpOOloen. Min ena sida ar solbrandsombafan – ameh hajja!

Imorgon: Slaggasombafan pa den andra sidan.

//S – Man

9 responses to “Brant…

  1. Jahadu det var illa…om jag får åka med nästa gång så lovar jag att säga till när det är dags att vända andra sidan upp. Om nu inte jag har somnat förstås 😉

  2. Sunny side up… 😉

  3. Jag är solningssadist. 5 min första dagen. 10 minuter nästa. Sedan 20, 40 och så fritt fram. De flesta börjar med ”fritt fram” och slutar med 0 min. Samt med bränt skinn som flagar av lagom till hemresan. Amatörish.

  4. Sover du fortfarande vid poolen? Shit. Du kommer verkligen att behöva sola andra sidan igen efter detta!

  5. Dagens I-landsproblem! Och imorgon är jag på hockey! Vintern är här! 😀

  6. Anon —> Done deal! 😉

    L8 —> Alltid. Eller, det ar ratt svart att undvika harnere… 🙂

    Asa —> Hehehe… Jag blir rod som varst. Dagen efter ar jag brun. Vanligt folk bor ta det mera lugnt, som du.. 🙂

    P —> Antligen borjar sportsasongen! 😀

  7. Angående solning: jo jo. Jag är den typen som har gott om pigment och lätt blir brun. Det utesluter inte att jag tycker det är kul om det bruna sitter kvar längre än en vecka… Plus att det är urtrist att behöva lyssna till dem som klantar till solningen ”aj, oj, kliar, ååååh, kan du snälla smörja på något” och sen slutklämmen ”men va f-n, nu skavdes ju allt bort när jag duschade! Jag ser ju inte klok ut! Helt rosa???”

  8. Har ar faktiskt forsta gangen som jag tjackade solkram, med 15. Det sager bara ”fras” sa har du varit for lange i solen.

  9. Okej då, du prickade in en poäng rätt i alla fall 🙂

Kommentera

