Grekiska specialiteter…

Jag sag i ogonvran att hon narmade sig mitt bord. Jag hade precis atit klart och letade efter kontanterna i framfickan pa shortsen.

No no no, you are not going – you are eating! sa hon med sin barska engelska accent och stallde fram ett gang smaratter.
Har var det inte tal om att ga ifran bordet, inte. Och jag som var sa jaala matt!

Greek specialities. Good stuff. You like!

Jahopp… det var ju bara att hugga in.

//S – Man

3 responses to “Grekiska specialiteter…

  1. Nu får du sluta! Jag gillar grekisk mat vähähähähähäldigt mycket!

  2. Hur tror du att det såg ut när det kommer en kvinna gående mot bordet och du sitter och gräver på framsidan av dina shorts!??!! =O

  3. Asa —> Nar den ar hemlagad, som pa mitt hotell, sa ar den likvardig med riktig svensk husmanskost. Om vilket lands mat kan man saga detsamma?

    Lina —> Hur det ser ut? … spannande…? 😉

Kommentera

