Skrattar bast som skrattar sist…

Tankte plocka ut lite mera deg. Man branner ju en hel del pa solkramer och annat. Stoppade darfor in mitt visakort i ATM’en och slog min kod.

Naheru, sager den forst, sla in din kod igen, du kanske slog fel?

*mummelmummelmummel* Slar in min kod, igen.

Nahaha-eru, sager den jaala maskinen da, sla in din kod igen, din sablarns tomte.

… ok… Mah… VAFF!?… *Knappar in kodhelvetet igen*

HAHAHA!!!! Tack for ditt kort, sucker! Efter tre forsok tar vi det ifran dig, visste du inte det? Eller vi kanske ”glomde” att upplysa dig om det?! Well, nu ar du rokt any how, din loser… HAHAHAHA!!! Sa maskinen till mig och at upp mitt visakort. Jag var darmed heeeelt utan cash. Bye bye vacation!

Det var forst nar jag kom till hotellrummet som jag upptackte att jag stoppat in helt fel kort i ATM-maskinen. Ett annat visakort som anda skulle bytas ut snart.

Skrattar bast som skrattar sist..

Ciao

//S – Man

4 responses to “Skrattar bast som skrattar sist…

  1. Nästa gång du behöver göra så här, testa med bibliotekskortet – det fungerar inte heller.

    sign ”anonym som provat”

  2. IKEAs family-kort kan man också testa… speciellt i livsmedelskassornas manualer… om man försöker en tre-fyra gånger och bara ler sött när kassörskan säger att det är fel kort och sedan gör ytterligare försök trots detta så betraktas man inte alls som en idiot… näähäädå… bara lite egendomlig och originell.
    😀

  3. Man kan även totalt glömma bort koden.Så man måste lämna matkasssarna och å hem igen.

  4. Hahahaha

    Eller Makens kort och egna koden…

Kommentera

