Sydeuroeiskt temperament…


Det ar nast sista kvallen har nere. Imorgon kvall aker jag hem igen och det ska faktiskt bli ganska gott att fa komma hem till svalkan igen, det har varit over 35 grader varje dag och sant gar en pa nerverna till slut. Inte undra pa att sydeuropeerna har ett speciellt temperament!
Havet har inte gett sarskilt mycket svalka det heller, med sina 28-grader. Det marks knappt att man ar i..

Nu hoppas jag pa lite rejalt hostvader nar jag kommer hem.
En liten hoststorm, kanske?

Ciao

//S – Man

4 responses to “Sydeuroeiskt temperament…

  1. Nu ska vi inte ta i… håll tillbaka höstväder och höststormar du. 😦

  2. I cant really get it… Hur kan man inte uppskatta 35 grader, sol och värme? Hur kan man längta till höstrusk? Inte konstigt att vi skandinaver (förutom jag) är lite speciella….

  3. L8–> Ja, nu ska ju sommarvärmen komma tillbaka igen! 🙂

    Rebekah–> Efter att ha spenderat en vecka i konstant 35-gradig hetta (inte värme, hetta), där OM det kommer en vindpust (ungefär en gång per dag) så är det en VARM jävla vindpust som kommer, när svetten sprutar efter minsta lilla ansträngning du gör – ja då tappar åtminstone jag förståndet.

    Sen så tycker jag om hösten 😀

  4. Jag tycker också om hösten… men inte än och inte här… 🙂

Kommentera

