Bajsbrun…


Fick precis frågan av en av alla mina tiotusentals… ja kanske hundratusentals dagliga läsare (<– HAHAHA!), om jag blivit något brun.
Skulle vilja beskriva det som att jag har blivit riktigt jäääla bajsbrun. Jag har självklart både före- och efter-bilder på det.


Före…


…och efter.

Ja… nu ser jag ju att den där före-bilden blev aningens… hm, felexponerad. Men precis så vit var jag innan jag åkte! Kände mig nästan genomskinlig, så vit var jag. Och precis som efterbilden visar – så brun är jag nu.

Jag skojar inte.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 responses to “Bajsbrun…

  1. Snyggt! verkligen!

  2. Varför får jag en sån sur gubbe?

  3. Tycker bara att du ser lite funderande-bestämd ut.
    Var glad att du inte blev bajsbrun 😀

Kommentera

