Slut…

Jag har bestämt mig för att inte fortsätta skriva här.
Tack för det som har varit.

Vi kanske ses i verkligheten.

Ciao

//S – Man

18 svar till “Slut…

  1. Oh no! Kommer sakna dig snubben!
    Lev väl där ute i vilda världen.

  2. Meh!? Vad händer här?
    Är det solstinget som kommer ifatt nu? Semester ÄR inge bra!

    ;(

    Anyhoo. Lots of luv!

  3. Är det sant? Det var tråkigt att höra. Fint att jag har biljett till stan redan i eftermiddag så att jag kanske kan hitta dig och försöka få dig att fortsätta skriva ett tag till.

  4. Nej! Vem ska då förgylla mina dagar??? Vet du hur mycket dina inlägg betyder för att göra dagen roligare???
    Kommer sakna dig som fan! Och går och hoppas på att du ska ändra dig och fortsätta skriva….
    Bamsekram!

  5. Meeen! så här kan du inte göra..det går bara inte för sig. du roar mig ju dagligen.HUR???? ska jag nu kunna plocka fram leendet på morgonen!
    Kram ialla fall och lycka till med det du nu ska göra..kanske kommer du tebaka 🙂

  6. Neej. Synd. Säker på att du inte bara ska ta paus igen? Kommer sakna dig. Du kan väl titta in och säga hej ibland iaf? 🙂

  7. Va?? Nääää…! Det går INTE för sej. Kom tillbaks här nu. GENAST!!

  8. Jaha, ännu en som ”faller ifrån”… Själv fortsätter jag idogt mitt bloggande. Kom gärna och hälsa på!

  9. Men åhh vad tråkigt:( Jag hoppas verkligen att vi ses i verkligheten nån gång då;)

  10. I verkligheten? You bet.

    Här? Återkom om du vill. Låt bli om du inte pallar.

  11. Så oerhört tråkigt! Jag kommer att sakna det du skriver…

  12. Nej vad trist 😦 du är så rolig.

  13. osten will miss you;-)
    ha det bra där ute i verkligheten…!

  14. Det var fördjävla trist beslut. 😦
    Hojta gärna till när du kommer tillbaka, för du kommer tillbaka. Det gör man alltid. 😉

    Ha det gött mannen.

  15. Åhååå. Jag var bara inom för att se om du hade ångrat dig eller inte.
    Inte, dårå…

    Kram

  16. Men va? Nä? Vad tråkigt! Men jag hoppas du har det bra där ute i verkligheten, för det är du ju värd sombafan! Kram pårej!

Lämna en kommentar