Hur många gånger förekommer sex på din teveskärm?

Från tidigare idag.
Jag fastnade av någon jääla märklig anledning för programmet Lyckochansen och som av en händelse hade jag kameran i närheten.
Ett riktigt Kodak moment, och som vanligt vandrar tankarna iväg…:

Hur många gånger förekommer sex på din teveskärm?

(Vad du än gör så glöm inte att se henne i ögon… munne… *suck*
fin urring… skjort…. uj uj uj… Gnnhhnn…)

HAHAHA!! Ja hallå ja!
Du… vad var frågan nu igen, sa du?

#¤%(/&@#%¤#¤%@#%”@£££$$$- XXX – =0???

Johoo-orå, jag är visst närvarande!!! *nickar jättemycket*
Hääär är jag ju! *vevar med ena handen*

XXX??&%@¤@%¤$$$ – =(

Jaaaa, jag ska skärpa mig. Lovar…

XXX – =p – =(

Nähe-då *förvånad min*, jag tänkte inte alls bara på…

@X&0XXX – $$$$ – =(

Ja, jag skaaa räkna efter ordentligt nu…
Kolla’rå:
Entvåtrefyra….fem…

Ciao

//S – Man

8 svar till “Hur många gånger förekommer sex på din teveskärm?

  1. Alldeles för många gånger på tv´n och alldeles för få i verkligheten….

  2. Tinahttp://w1.510.telia.com/~u51021840

    Jaha… nu undrar jag… hör du till dom där som liksom tittar strax nedanför hakan på en när man pratar med dom?
    Fast jag tycker det är rätt kul faktiskt. Blir ju rätt ofta att man har lite uringat på krogen, så pratar man med nån och man ser vart blicken glider hela tiden. Till slut har man lust att säja ”hello! I’m up here”.
    Fast jag blir mest full i skratt får jag erkänna…!

  3. Ringde du inte?

  4. HA hA HAA!!! ;D heehehe…
    *fniss*

  5. Londahttp://londa.blogg.se

    aaahahahahaaa!!! humor at its best!

  6. Emm–> Yupp.

    Tina–> Kollar ALLTID i ögonen. ALLTID.

    Peter–> Nä.

    Karin–> Hehehe…

    Londa–> Visst är det! Höll på att pinka ner mig. Tror dock inte att det är särskilt många som delar/förstår humorn i det, med tanke på antalet kommentarer…

    Men jag är lika glaaad för det men glaaadast är nog REEEVEN…

    =D

  7. Tinahttp://w1.510.telia.com/~u51021840

    Joho! Jag fattade!! Garvade faktiskt rejält innan jag skrev kommentaren. Den förra alltså. Den var dessutom menat som ett skämt, fast det tror jag nästan du fattade… Skulle kanske gjort en smiley för att förtydliga, just in case…!
    Hoppas du inte tog illa upp eller nåt…

  8. Tina–> Kollar ALLTID i ögonen. 😉

Lämna en kommentar