Operation Uppryckning…

insomnia.jpg

Insomnian är förtillfället total. Sover inte mer än någon timme här och där på dygnet, och så har det varit i snart två veckor. Det är alldeles för mycket jidder som surrar omkring i huvudet just nu.
Tungtsomfan och inte någon kreativ miljlö att vistas i, direkt.

Det är dags att angripa problemets kärna, för att inte riskera att hamna för djupt ner i den negativa spiralen.
Dags för operation Uppryckning!

Jag behöver tjacka ny mobiltelefon oxå, eftersom min gamla stänger av sig själv hela tiden. Ibland blir jag bara så jääla trött på allt..

Ciao

//S – Man
Trött..

Andra bloggar om: , , ,

5 svar till “Operation Uppryckning…

  1. Uhh. Jag vet preciiis hur det är. Tyvärr! Vi får starta insomniaklubben. Neeee!

  2. Vad är det som surrar så högt att du inte kan sova? Jag kan ringa och sjunga en liten gonattsång för dig så får du nåt annat att tänka på en stund! 😀
    Kram!!

  3. fortfarande ingen John Blund alltså…Vet hur jobbigt det är att inte kunna sova…tär på kropp o knopp. Jag har ett stort register av godnattvisor annars 😉

  4. Fy 17… det är bland det värsta som finns. En kram? 😉

Lämna en kommentar