Styrdans i Tallin…

Inte mycket att göra på The Stället igår. Hela september har varit mer än lugnt, faktiskt ganska kasst. Men det är bara att gå in och lira som om det vore proppfullt.

Det sista paret som dansade den sista en och en halv timman, dansade styrdans till stenhård electro och salsa till Tribalhouse! Såg ganska så Torsk På Tallin ut. Men vad bryr jag mig om det, de verkade trivas så…

The Stället håller på att bygga om, så det är lite rörigt just nu. Men det kommer att bli grymt när det är klart. Tre musikstationer med lika många olika musikstilar:

Bajsmusik
Rockbar
Klubbgolv
Och en lounge i centrum

Kommer att bli grymt, som sagt.

Nu: Slagga.
Sen: Ja du… kom med skamliga förslag! Måste bara vara på The Stället igen klockan 22:00.

Ciao

//S – Man

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 svar till “Styrdans i Tallin…

  1. Jaaa, jag är ju grymt nyfiken på den bajsbruna färgen du fick med dej hem från semestern….ring när du har vaknat så hittar vi på nåt;)

  2. Jag är så blyg så jag vågar bara viska ”skamliga” förslag så… bsss……. mmmm… eller? 😉

  3. Blev det som du pekade ut? Verkade lite bakvänt ändå. Måste komma dit och reka någon gång. Kanske övertyga någon om att ta ett gig i rockbaren. -Peter the rocker 🙂

Lämna en kommentar